نِوِشت

و اوست که "نِوِشت" تا ما از رویِ آن زندگی کنیم...

و اوست که "نِوِشت" تا ما از رویِ آن زندگی کنیم...

نِوِشت

نوشتن هیچ وقت برای من دوایِ درد و باعث آرامش نیست. که سر آغاز ایجاد دردی نو است. نوشتن تنها یک انتقال است. انتقالِ درد از خود و درون به جامعه. حالا بسته به جایگاه و تعداد مخاطبانت، این درد می تواند به یک جمعیت چند ده میلیونی تسری پیدا کند و یا تنها تعدادی کمتر از انگشتان یک دست با تو شریک شوند.
چه خوانندگانت سر به فلک بکشد و چه تویِ یک اتاق دو در سه جا بشوند، هیچ کدام وظیفه ای که رویِ دوش یک نویسنده است را کم نمی کند. که نویسنده باید زبانِ گویایِ جامعه ی خویش باشد.

مطالب پربحث‌تر

راستش رفقایی که حتا تلفن خانه مان را هم دارند با من تماس نمی گیرند. اما خب، از ویژگی هایِ دنیایِ مجازی است که بشود با کسی که چند خطی شما را مهمان نوشته اش کرده، تماس گفت. راحت ترین راه، همین فرم پایین است. و کامنت گذاشتن پایِ پست ها. اگر این ها اقناعتان نکرد، ایمیل هم موجود است.

mohammad.heidari1992@gmail.com

یک نکته ای را به عنوان تتمه بگویم، وقتی آدرس ایمیل را کپی کردید، حواستان باشد. جایی که می خواهید بچسبانیدش یک عبارتِ حفظِ کپی رایت را با خودش کپی می کند. بعضا دیده شده ایمیل را از اینجا با کپی برداشته اند و ایمیلشان نرسیده.به خاطر آن عبارتِ حفظ کپی رایت است. آن را باید از قسمت فرستنده ایمیل پاک کنید تا ایمیل به دست من برسد.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
Instagram